Saturday 29 June 2013

sehari berdansa dengan hati

so pagi nie aku berblog , aku taktahu siapa akan singgah , cuma aku nak share benda yang dalam sehari bermacam macam perasaan yang aku rasa. pelik hairan ? bermula jam 11 harini adalah hari pertandingan nasyid mukmin peringkat negeri. jadi aku sebagai jurulatih pasukan bera turut mengambil bahagian. dan juga pasukan kuantan dimana bekas sekolah aku dulu . sebelum keputusan dan juga pertandingan yea aku rasa berdebar sebagai jurulatih . tetapi aku diselitkan perasaan yang sangat gembira apabila melihat waja orang yang pernah aku sayang satu ketika dahulu . senyum tak terkira walaupun aku tahu beliau xsegembira aku , jadi aku lupakan itu semu seketika dan fokus pada anak2 buah aku yang bertanding, asyabab pasukan dari kuantan di bawab bimbingan  cg tgku sifu aku telah membuat satu persembahan yg menakjubkan , terpukau aku . walau bagaimanapun anak buah dibawah kendalian aku tidak kurang hebatnya. bukan rexeki kami dan asyabab memnangi johan pertandingan tersebut dan kami di tempat yg ke dua tahniah diucapka, sesudah majlis kelihatan kelibat ayah aku datang melihat anak tirinya yang mewakili daerah maran , apakan daya hati aku sebak, sebab dulu aku pernah berada di pentas tapi x sekali pun dye menjenguk aku . sabarlah wahai hati. dah bermacam perasaan aku rasa dalam masa sehari. kemudian disambung dengan sukma 2013 dimana aku mewakili pahang dalam sukan futsal. jadi wis me luck , tuh jelah aku rasa nak share , salam.

No comments:

Post a Comment